Vásárlási feltételek
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. Az áruház csak a készleten lévő termékeket tartalmazza! Amennyiben vásárló egyedi logózott terméket, vagy a kosárba tehető mennyiségtől eltérő mennyiségű terméket kíván vásárolni, ajánlatot kérhet a weboldalon található elérhetőségek bármelyikén.
A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Kosár” ikon gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A „Kosár” automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, ellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni azokat, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül vásárolni. A szerződés teljesítése érdekében Vásárló a megrendelés elküldésével hozzájárul adatainak kezeléséhez és felhasználásához az Adatkezelési tájékoztató (www.hungaflex.hu/adatkezelési-nyilatkozat) szerint.
Jogi személy vásárló esetén vásárló a hatályos törvényi előírások szerint köteles az adószámát is megadni!
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:
-
Házhozszállítás Magyar Posta (banki előre utalás esetén)
-
Személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (előre egyeztetett időpontban)
Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:
- banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került. Amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktiváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
- készpénz - (székhelyünkön egy előre egyeztetett időpontban)
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t igen, azonban a szállítási költséget nem tartalmazzák. A szállítási költség a pénztári folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása maximum 48 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Fizetési feltételek
Szállítás
Szállítási díjak:
- Banki átutalással történő fizetés esetén a postai házhozszállítás díja Magyarország területén bruttó 1.900 Ft
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. Webáruházunk szállítási díja kizárólag Magyarország területére érvényes.
Vásárló a megrendelés elküldésével elfogadja, hogy a megrendelés fizetési kötelezettséggel jár. Amennyiben a megrendelés beérkezését követő 5 munkanapon belül Vásárló nem teljesíti a fizetési kötelezettségét a termék vételár és a szállítási díj tekintetében, Szállító mentesül szállítási kötelezettsége alól, a megrendelés Vásárló értesítése nélkül is törlésre kerül, a termékeket visszakészletezi a webáruház.
A termék visszaküldése
A szerződéstől való elállás esetén Vevő a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül jogosult a szerződéstől elállni, a termékeket saját költségén a webáruház üzemeltetőjének székhelyére (Hungaflex Kft. 1025 Bp. Csejtei u.5.) visszaküldeni. A Vevő köteles írásban az elállás tényéről a webáruházat haladéktalanul értesíteni.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni, amennyiben Megrendelő ezen időn belül a megrendelt terméket visszaküldte.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék rendeltetésszerű használatát már megkezdte.
Amennyiben megrendelő több terméket vásárolt, elállási jogát csak egy részének esetén kívánja gyakorolni, a megvásárolt termékek tekintetében a szállítási díjat a webáruház nem köteles megtéríteni tekintettel arra, hogy a megrendelt termékek tekintetében a szállítási díj felszámítása szerződésszerű teljesítésnek minősül.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Nem illeti meg Elállási jog a megrendelőt egyedi termék esetén, különösen, ha a terméken saját logóját, vagy bármely más egyedi megkülönböztető jegyét kellett feltüntetni, illetve, ha a terméket kifejezetten az ő kérésére kellett beszerezni.
Tulajdonjogi kikötés
Megrendelés módosítása, törlése
Amennyiben a vásárlóhoz a rendelés visszaigazoló e-mail 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak az "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség a szerződéstől való elállási jog gyakorlására a mindenkori törvényi előírásoknak megfelelően.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, elsődlegesen e-mailben kerülhet sor.
Szállítási információk
Házhozszállítás futárral (MPL)
A megrendelt termékeket a megrendeléskor banki utalással, vagy személyes átvétel esetén készpénzzel lehet kifizetni. A fizetendő összeg tartalmaz minden költséget, ami a vásárlással kapcsolatos: vásárolt termékek ellenértéke, szállítási költség. Ezeket részletesen tartalmazza a pénztár, valamint a vásárlást visszaigazoló e-mailünk is. A számlát a csomagban küldjük. A csomagot kézbesítéskor a futár előtt ajánlott átvizsgálni, ha a kézbesített terméken sérülést/hibát tapasztal, akkor a csomagot ne vegye át, jegyzőkönyvet kell felvenni az esetről. Reklamációt csak jegyzőkönyvvel van módunkban befogadni! Termékeinket az MPL futárszolgálata szállítja házhoz a csomag feladását követő 2 munkanapon belül. Kiemelt időszakokban, rendkívüli időjárási, egészségügyi járvány, stb. esetén, előfordulhat, hogy ez az időtartam több nap is lehet, melyből eredő minden felelősségét a webáruház rajta kívülálló ok miatt előre kizárja.
A szállítás költsége 1900 Ft.
A csomagokat kizárólag munkanapokon kézbesítjük. Ha a csomag átvételére a lakhelyen nincs lehetőség, célszerű a munkahelyet megadni szállítási címnek. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Amikor a futárnak átadjuk a csomagot, Ön a kézbesítésről tájékoztató e-mailt kap: kiszállítás várható napja, nyomkövetési lehetőség, módosítási lehetőség (címet, időpontot, vagy akár csomagpontot is lehet megadni).
Megrendelő tudomásul veszi, hogy az elállási jog gyakorlása a hatályos törvények értelmében az áru átvételét követően gyakorolható, az át nem vett csomagokra nem vonatkozik!
Amennyiben Megrendelő igazolható módon a szállítás megkezdése előtt nem jelzi Szállító felé a csomag átvételi időpontjának módosítási kérelmét, a Szállítás két előre jelzett időpont szerinti megkísérlése is Megrendelőnek felróható okból meghiúsul, úgy Megrendelőt terheli a saját hibájából át nem vett csomagok esetén az újraküldés költsége.
Személyes átvétel
Előzetes egyeztetés után székhelyünkön (1025 Budapest, Csejtei u. 5.) hétköznapokon általában 9:00 és 16:00 óra között ingyenesen átvételi lehetőséget biztosítunk.
Szavatosság és jótállás
Termékeinkre a termék hibája esetén a jogszabályokban meghatározott szavatosságot, illetve jótállást vállalunk.
Hibás a termék, ha a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan az eladó, ha a vásárló a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
A termék esetleges hibája esetén Ön kellék- vagy termékszavatossági igényt, illetve meghatározott esetekben jótállási igényt érvényesíthet, az eljárásra a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet rendelkezései az irányadóak
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Panaszkezelés
Telefonszám: +36 30 9 770 753
e-mail: hungaflex@t-online.hu
H-P: 09:00-16:00
Békéltető Testület, Fogyasztóvédelmi Hatóság
Az eladó székhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság elérhetősége:
Budapest Főváros Kormányhivatala
Műszaki, Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7.
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
Telefonszám: +36 1 450 2598
E-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu
Az eladó székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetősége:
A Budapesti Békéltető Testület székhelye:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31
További Békéltető testületek elérhetőségei: http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579
A békéltető testületek olyan független testületek, melyek a megyei kereskedelmi és iparkamarák illetve a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működnek. Létrehozásuk célja az volt, hogy megkíséreljék a vásárló és az eladó között fennálló vitás kérdéseket bíróságon kívül megoldani, elsősorban egyezséget létrehozni a két fél között, és ezzel egyszerűen, gyorsan és hatékonyan segíteni a fogyasztói jogok érvényesülését.
A fő szabály az, hogy az eljárásra a vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes, tehát a vásárló választhat, hogy melyik békéltető testülethez fordul. A vásárló kérelme alapján illetékes a szerződés teljesítésének helye vagy a vitában érintett vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület is. A békéltető testülethez fordulás feltétele, hogy a vásárló megkísérelje a vitát közvetlenül a vállalkozással rendezni. A békéltető testület eljárása kezdeményezése ingyenes, a vásárlónak csak akkor merülhet fel fizetési kötelezettsége, amennyiben a testület a vásárló hátrányára dönt. A vállalkozást a békéltető testületi eljárás során együttműködési kötelezettség terheli.
A fogyasztók panaszaikkal elsősorban a Kormányhivatal területileg illetékes járási hivatalához fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/ . A fővárosi és megyei kormányhivatalok elérhetőségei az alábbi oldalon találhatóak: http://www.kormanyhivatal.hu/hu .