“Nem a külső, a belső számít igazán!” Mondjuk inkább úgy, mindkettő. Az alábbi példák a borcímkék koronázatlan királyai, tervezőik előtt ezúton emeljük kalapunk, egészségükre talán egy finom bort is megiszunk…

1. Lazarus Wine

Lazarus Wine

Lazarus Wine

A spanyol Lazarus Wines címkéje Braille-írással készült. Az ötlet minden bizonnyal a bort készítő vak borászoktól ered, a megvalósítás pedig a Baud kreatív ügynökség munkáját dícséri.

2. El Buscador

el buscador

el buscador

Az El Buscador egy 3 termékből álló koncepció egyik eleme, mely címke tervezésében a megálmodók azt tartották szem előtt, hogy egy kellemes bor fogyasztása a megpihenés, boldogság percei mellett szórakoztassanak is, így a címkére fejtörőket és rajzolási feladatokat terveztek.

3. Frank

Frank

Frank

Bár a bor soha nem került kereskedelmi forgalomba, mégis nagyon ötletesnek tartjuk a Frank kreatív ügynökség boros címkéjét, melyre saját üzenetünket írhatjuk, így igazán személyessé és egyedivé téve az ajándékozást.

4. Bewitched

Bewitched

Bewitched

A Stranger and Stranger ügynökség tervezésében készült el ez az egyszerű, de nagyszerű címke, és a csoldálatosan szép palack, egy testes, amerikai borhoz, melynek megalkotása során nem törekedtek különös figyelemfelkeltő címkére, hiszen a bort olyannyira jónak tartották.

5. Back Label

Back Label

Back Label

A Voice ügynökségnek nem volt egyszerű feladata, mikor igen alacsony büdzséből kellett olyan címkét alkotnia, ami megkülönbözteti a márkát, letisztult, ugyanakkor figyelemfelkeltő is. Ötletük nagyszerűsége az egyszerűségben rejlik, és egy apró trükkben: ahogyan a palackban fogy a bor, egyre jobban olvashatóvá válik a logó!

6. Blossom Cava

Blossom Cava sparkling wine

Blossom Cava sparkling wine

Személyes kedvencünk ez a Packlab ügynökség által tervezett virág-pezsgő, azoknak a hölgyeknek, akik sajnálják a vágott virágot, és bohókás férfiaknak, akik így bizonyára mosolyra fakasztják mérgelődő kedvesük…